18-05-2024 09:32 | |
A webáruházhoz lazán kapcsolódik az ügyfélszolgálati jegyeket kezelÅ‘ rendszer (természetesen a webáruháztól függetlenül is használható). A felhasználóknak az ügyfélszolgálati űrlapon keresztül lehetÅ‘ségük van észrevétel beküldésére. Az alapadatok mellett bejelölhetÅ‘, hogy az észrevétel sürgÅ‘s-e. Az észrevételhez a rendszer egy ügyfélszolgálati jegyet állÃt elÅ‘, mely ezután több státuszon keresztül jut el a lezárásig. A megkeresés beérkezésekor elÅ‘ször a 'Beérkezett' státusz lép érvénybe, és az adminisztrátor értesÃtÅ‘ emailt kap a megkeresésrÅ‘l. Az ügyfélszolgálati jegyek adminisztrálására a TicketSmith modul 'AktÃv megkeresések' oldalán van lehetÅ‘ségünk. |
http://help.patronet.hu/TicketSmith |